Apropå bloggpausen


image

Okej, eftersom så många undrar varför jag plötsligt har tagit en paus med bloggandet så är det så här. Axelskadan som jag fick i Kroatien i höstas fick följder som varken jag eller läkarna hade räknat med. Återkommande inre blödningar som tog tid att läka,  förde med sig andra konstiga följder och som försenade sjukgymnastik och återhämtning. Varje gång som jag trodde att det höll på att lösa sig inträffade något nytt som satte tillbaka mig på ruta ett igen. Vi bestämde oss för att åka till Barcelona och göra ingenting och möta våren under en dryg vecka. En fantastisk vecka. Men, dagen innan vi åkte vaknade jag av ett kraftigt öronsus i höger öra och en stund senare var hörseln borta på det örat. Totalt döv. En skrämmande känsla. På den vägen är det fortfarande. Efter hemkomsten blev jag inlagd på Sahlgrenska för konstaterad lungemboli, proppar i lungkärlen. Därför har jag inte orkat blogga på ett tag, det har funnits viktigare saker i livet.

Annars är det bra. Återkommer snart, nu kan det bara gå åt rätt håll.

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Apropå bloggpausen

  1. svenningfloda skriver:

    Krya på dig Fredrik!

  2. Tom Levin skriver:

    Krya på dig Fredrik!

  3. Anders Averdal skriver:

    Krya på dig!
    /Anders

  4. Anna drougge skriver:

    Nu går vi mot varmare vindar och mer kappsegling, håll ihop och Krya på dig! /Anna Drougge

  5. Katarina skriver:

    Oj. Vi får hoppas de hittat roten till allt det onda nu då och att du kryar på dig snabbt!!

  6. Pelle Fälth skriver:

    Jaha, så det räckte inte att dratta i sjön? Skickar massa goa tankar och energi och hoppas på snar bättring.

  7. Torkel skriver:

    Krya på dig !

  8. Anders Gunnér skriver:

    En seglare ger aldrig upp! Eller hur? Det blir ju alltid bättre väder förut!

  9. Anders skriver:

    Bedrövligt! Krya på dig! Anders

  10. Björn Stockelberg skriver:

    Hej på Dej.
    Önskar god bättring.
    Björn

  11. vagspel skriver:

    Med sorg i hjärtat fick jag besked om din plötsliga bortgång. Vila i frid Åke!

Lämna en kommentar